אז מה אני מציעה

מסע לאימהוּת מחוברת

את מוזמנת כבר משבוע 16 (ואף קודם אם את מרגישה שזה מתאים לך) לתהליך דו שבועי שבו ניפגש בקליניקה ונגלה את האימא שאת עומדת להיות . נגדל את האמא שאת רוצה להיות. ונתכונן ביחד ללידה של שניכם, שלך ושל הבייבי שלכם. 
התהליך כולל מפגשי הכנה ללידה אורגזמית,  הכנה רגשית ועבודה עם פחדים עם כלים של דמיון מודרך, קלפי מודעות ועוד, טיפולים במגע- עיסוי היריון, תרגול ספינינג בייביס, ואיזון עובר, הכנת תוכנית לידה ותיאום ציפיות. 
ליווי לאורך תקופת הפוסט פארטום כשישה שבועות אחרי הלידה, במפגש זום אחת לשבוע.
ואף מפגש סיכום לעיבוד חווית הלידה וקלוז'ר לתהליך שעברתם. 
בנוסף, חשיבה משותפת על תזונה מתאימה ותומכת בגוף שלך. 
לצד ליווי טלפוני שוטף ללא הגבלה לאורך כל תקופת ההיריון, הלידה, וההורות עד גיל שנה. 

השבר יכול להתבטא בצורות שונות:

תשעה חודשים של הריון הם מתנה שהטבע נותן לנו. חלון הזדמנויות המאפשר התמסרות לשינוי שנדרש כדי ללדת  ולהפוך לאמא שתהיי.
תהליך עמוק ומשנה חיים שיאפשר לך להיוולד בעצמך ברכות, בבריאות ובקלות מתוך השבר הנ"ל, בזמן שאת מביאה חיים.

רבות מאיתנו חשות כי אין את הלגיטימציה להתפנות פיזית, רגשית ומנטלית, לתהליך שנכנסנו אליו באופן אוטומטי ברגע שהחל ההריון.
כך עוברים תשעה חודשים בנסיון להמשיך את החיים שהיו לנו קודם ואנו עלולות לפספס את ההכנה החשובה ללידה והאמהות. להתחבר למשאבים ולכוחות שתזדקקי להם בהמשך הדרך. 

כל אלה עשויים להביא אותנו ללידה מחוסרות משאבים, כוחות, ידע או תמיכה הדרושים לתהליך.
וכפועל יוצא, החיים עם התינוק רגע אחרי הלידה יכולים להיות מלווים באתגרים הקשורים להנקה, דכדוך, קשיים זוגיים, אישיים ומשבר גדול ולא מדובר.

הפתרון

כאמא לארבע בנות, ומעל עשור של ניסיון, אני מבקשת להביא אליך את התוכנית שתתמוך ברכות עוטפת במסע שלך.

תוכנית הליווי מיועדת לנשים שרוצות לקחת את ההיריון כפוטנציאל לצמיחה. לבוא לתהליך עומק בכל שלבי ההריון, שיאפשר  להן להגיע ללידה ולאימהות, מחוברות לעצמן ולערכים הפנימיים שלהן. מצויידות בכל הכלים והידע, כדי להוביל את הלידה שהן שואפות אליה, תוך הכוונה ותמיכה אוהבת. 

נפרק אמונות מגבילות ונלמד את המהות האמיתית והעמוקה של לידה, שהיא אירוע טבעי, בריא ונורמלי שיש ביכולתינו לעבור עם כוחות פנימיים, פיזיולוגיה תואמת וכלים נגישים.

נלמד כיצד להוסיף וודאות ופתרונות בתהליך -תוכניות שנעשה כל תסריט. ונגלה איך להוסיף תחושת שליטה לצד אמונה והתמסרות למציאות שאינה בשליטתינו.

כל כאב ואי נוחות בהיריון שלך, הוא הזדמנות לתרגל נוכחות בכאב, למצוא אמצעים מקלים וללמוד שהכאב הוא אמצעי שבא לעזור לך להיות בריאה ומאוזנת, וללדת את הבייבי שלך. לימדו אותנו שכאב הוא חוויה שעלינו להתחמק ממנה בכל מחיר, אבל האמת היא שהכאב הוא חבר. דרך של הגוף לתקשר איתנו ולספר לנו איך להיות יותר מדויקות עם עצמינו והתהליכים שאנחנו עוברות. ביחד נלמד להקשיב לכאב ולמצוא דרכים להניע אותו, לשחרר אותו, ולאפשר לו לקדם אותנו לפתרון. הכאב אינו חלק הכרחי מהתהליך, וכשהוא מגיע, הוא הזדמנות .

במפגש עם המערכת הרפואית, אנחנו נוטות להיות פאסיביות וצייתניות. ולקבל עצות כהנחיות חד משמעיות. יש לכך המון סיבות עמוקות. והרבה נשים מבקשות לעצמן משהו חדש במפגש עם המערכת הזו- לשמוע גם את קולן הפנימי ולקבל החלטות הן מתוך התייעצות עם הרופא וגם בהקשבה לאמת שלהן. עוד בהיריון נהיה ביחד בהקשבה לרצונות והמאוויים העמוקים ביותר שלך, כך שתלמדי עוד ועוד להקשיב לקולך שלך באימהות שמצפה לך.

ידע יכול להיות כלי בונה והורס. בעידן השפע יש כל כך הרבה מידע ואנחנו מתקשות להוציא את מה שמדויק לנו ולא אחת מוצפות באינפורמציה שאין לנו דרך פרקטית להשתמש בה.  ידע מדויק, מובנה, של פתרונות וכלים יעשה את כל ההבדל בהיריון שתעברי, בלידה שתחווי ובאימא שתהיי.

היריון הוא דבר כל כך יפה. כל גבר ואישה מסתכלים עליך בתקופה זו בהערצה, על שאת נושאת את כל זה, ומגדלת חיים בתוכך. אך עדיין אנחנו נותרות בודדות עם התחושות והאתגרים, החששות והמחשבות, הכאבים ואי הנוחות. אני מציעה לך מרחב שבו נתמקד רק בך. מקום בו תוכלי לבטא כל מה שעובר עליך ותקבלי הכלה והקשבה עמוקה. מקום בו נעבור את ההיריון וגם את הלידה וגם את האימהות הראשונית ב-י-ח-ד. 

הספקות , אך הספקות, סודקים בתוכינו אמונה שורשית שהדבר הזה בסהכ טבעי לנו. גם אם הוא מאתגר, קשה ולפעמים שובר, הוא בכוחות שלנו לעבור. בואי ניפגש לאורך ההיריון ונחזק את שריר האמונה, ניזכר בידע הנשים הקדום, שיודע, מדורות ואלפי שנים אחורה, למה אנחנו מסוגלות באמת.

בתוכנית המלאה אנחנו נכיר. נכיר באמת. ונגיע ביחד עם האינטימיות הזו שנוצרת בקליניקה, אל הלידה שלך, על מנת לאפשר לך תחושת ביטחון, אהבה, ועזרה לכל מה שתצטרכי.

תודה!

איזה כיף שכתבת לי,

מבטיחה להשיב בהקדם ❤️